Κυριακή 3 Οκτωβρίου 2010

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΕΓΚΑΙΝΙΩΝ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ Α.ΕΥΘΥΜΙΟΥ

35 σχόλια:

  1. Ελα ρε παιδιά...
    Tι να το κάνουμε το: "θα χαρούμε να σας έχουμε κοντά μας"...
    Αυτά είνια Λόγια!
    Ο λαός "τραγούδια" θέλει...
    Κάνει κέφι Σαλαπατάρα - Αρίωνα,
    με μπριτζόλες και μπουζουκλερί...

    * A s t r o b o y *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φίλε * A s t r o b o y * εσύ που υποστηρίζεις για Δήμαρχο διευθυντή ορχήστρας και είσαι ανώτερος άνθρωπος, δείξε λίγη κατανόηση στο λαουτζίκο. Για την πληρέστερη ενημέρωσή σου, σε βεβαιώνω ότι ούτε η αίθουσα λέγεται "Αρίων", ούτε μπριζόλα είχε το μενού, ούτε μπουζούκια ακούστηκαν. Ξεκίνησες καλά, αλλά έχεις πια εισέλθει στην περιοχή του γραφικού

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. από σήμερα έχω στηθεί στη Ρούμελη κι αναμένω την άφιξη Ντερέκα. Περιμένω τη στιγμή που θα σε χειροκροτά Ανδρέα μου από κάτω, γεμάτος αγάπη και θαυμασμό για σένα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κύριε Τουφεξίδη διαπιστώνω ότι οι ειρωνίες για τον Αντρέα δημοσιεύονται, ενώ οι αντίστοιχες απαντήσεις λογοκρίνονται. Το αίσθημα δικαίου σας έχει υποστεί βλάβη. Δεν πειράζει... έχει κι αλλού πορτοκαλιές. Καθίστε εσείς εδώ να ευλογάτε τα γένια σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπητέ Ανώνυμε
    γραφικότητα είναι η πολιτική διαδικασία μιας συγκέντρωσης - ομιλίας, να μετατρέπεται σε "χαρά να σας έχουμε κοντά μας", λες και πρόκειται για καταστηματάρχη που κάνει εγκαίνια σε μαγαζί με "πρετ-α-πορτε" ή σε σουβλατζίδικο.
    Είναι ασφαλώς η ίδια αντίληψη με την οποία τέλεστηκε πριν πολλούς μήνες η ευωχία στην επί της οδού Κωνσταντινουπόλεως κοσμική ταβέρνα, όπου οι κ.κ. Μπούτσης και Δημητρίου έστησαν την Avant première του κ. Ευθυμίου, γράφοντας στα παλιά τους υποδήματα τις κεντρικές εντολές του ΠΑΣΟΚ και θέτοντας τη βάση δεδομένων των μελών και φίλων της Οργάνωσης Νο. 1 στη διάθεση του εκλεκτού τους.
    Πάντως όταν ήμουν πιτσιρικάς την περί ου ο λόγος ταβέρνα την αποκαλούσαμε "του Σαλαπατάρα".
    Αργότερα μετατράπηκε σε Καταρράχτη (με κατασκευή της σχετικής γεφυρούλας και της μικρογραφίας καταρράχτη). Στη συνέχεια νομίζω αναρτήσανε εκεί μια ταμπέλα που έγραφε "Αρίων"...
    Τέλος πάντων θα περάσω από περιέργεια για να προβώ και στην ανάλογη διόρθωση αν κάνω λάθος στην ονομασία του μαγαζιού, άσε που θέλω να δω πως πάνε οι καλλωπισμοί της πλατείας Γεννηματά, λόγω επερχομένων εγκαινίων του καταταλαίπωρου κτηρίου του Πνευματικού Κέντρου.
    Μια πλατεία ντροπής από την κατάσταση που βρισκόταν επί χρόνια (έχω άφθονο φωτογραφικό υλικό)… και ένα Πνευματικό Κέντρο που σερνότανε από το 2003, μέχρι σήμερα που φτάσαμε στις καταγγελίες Ντερέκα…
    (Αλήθεια θα παραβρεθεί ο αγαπητός Θανάσης στις φιέστες του απερχόμενου δήμαρχου και των βαρόνων της Κοραή;
    Ίδωμεν!)

    * A s t r o b o y *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Κύριε Τουφεξίδη είμαι ο 12:05 και σας ζητώ συγγνώμη. Ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αγαπητέ Ανδρέα, δυστυχώς αναγκάστηκες να συμβιβαστείς, πιστεύοντας ότι έτσι δεν θα χάσεις την εξουσία. Πες μου όμως γιατί να σε ψηφίσει κάποιος ; Είναι αλήθεια ή όχι ότι εσύ ουσιαστικά εμφανίζεσαι ως διοικητής στο δήμο, τα τελευταία έτη, της παντελούς απραξίας και αδράνειας ; Είναι αλήθεια ή όχι ότι παίρνεις τηλέφωνα εσύ ή το πρωτοπαλίκαρό σου και παρουσιάζεις ως δικό σου έργο την έκδοση μίας άδειας καταστήματος ή την εισαγωγή ενός παιδιού σε παιδικό σταθμό ; Είναι αλήθεια ή όχι ότι παραμυθιάζατε γονείς παιδιών για τους παιδικούς σταθμούς όλο το καλοκαίρι (πρωτοστατούσε σύμφωνα με καταγγελίες πατέρας υποψηφίου σου) ; Είναι αλήθεια ή όχι ότι δεν πληρώνει κανείς πρόστιμα, δηλώνοντας μάλιστα στους ενδιαφερόμενους ότι δήθεν θα διαγραφούν τα χρέη τους;
    Τι διαφορά λοιπόν έχεις με τον Σπανάκη ; Είσαι μία από τα ίδια, αν όχι και σε χειρότερη μορφή γιατί κατέχεις και την εξουσία.
    -Όσο για τα εγκαίνια του πολιτιστικού τι να πω ; Όφειλες εσύ ο ίδιος να ζητήσεις από το δήμαρχο να αποφύγει κάθε τέτοια ενέργεια. Μου θυμίζετε πολιτικούς της δεκαετίας του ’60, που απευθύνονταν σε αγράμματους ανθρώπους. Είναι δυνατό Ανδρέα, να υπάρχουν τόσα αναπάντητα ερωτήματα από σύσσωμη την αντιπολίτευση, αλλά και από ένα μεγάλο μέρος της πλειοψηφίας και να προβείτε σε εγκαίνια ; Αρχίζω ειλικρινά να πιστεύω ότι υπάρχουν πολλοί σκελετοί στις ντουλάπες του δημαρχείου που μάλλον έχετε συμφωνήσει να σκεπαστούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. file 2.34 mporei mpouzoukia kai mprizoles na min eixe. Meioseis prostimon me paremvaseis pantos eixe sigoura... rota kai tha matheis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. @ * A s t r o b o y *

    Εσύ φίλε * A s t r o b o y * μάθε πρώτα ότι η αντωνυμία πρέπει να είναι του ίδιου γένους με το ουσιαστικό (δηλαδή "η ταβέρνα περί ης" και όχι "η ταβέρνα περί ου") και μετά κάνε μας όσες φιλολογικές υποδείξεις θες. Όσο για τις αναφορές σου σε εγκαταλελειμμένες πλατείες, το μόνο που πετυχαίνεις είναι να μας θυμίζεις ότι κάθε γειτονιά έχει και μια πλατεΐτσα ή έστω έναν πεζόδρομο... ώρα είναι να μας πεις ότι τις κατασκεύασε ο Άρης με τα ίδια του τα χέρια και μετά τράβηξε και μια δενδροφύτευση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΥΡΙΟΙ ΔΗΜ ΣΥΜΒ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΤΑΥΡΟΥ ΤΗ ΘΑ ΓΕΙΝΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΜΗ ΣΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΗ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ.
    ΠΗΡΑΝ ΜΟΝΟ 1500 ΕΥΡΟ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΜΗΠΟΣ ΤΑ ΠΛΗΡΩΣΗ Η ΝΕΑ ΔΗΜ ΑΡΧΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το μπριτζόλες και μπουζουκλερί είναι ασφαλώς σχήμα λόγου και νομίζω ότι το αντιλαμβάνεσθε...
    Παρά ταύτα εκείνη η ευωχία είχε το κάτι τις της...
    (από φαγώσιμα εννοώ)...
    Ναι;

    * A s t r o b o y *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. xarouli to ixera oti den tha dimosieyseis to proigoymeno sxolio moy giati itan alithies xoris vrisies pou se vgazan omos fora partida. ftAnei poy to eides esy
    meta timis v.p.t.c

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Τι λες ρε vptc.Ποιο σχόλιο λες;Ολα τα σχόλια τα έχω δημοσιεύσει. Μη λες και ψέμματα.Αμάν πιά. Λίγη τσίπα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΨΗΦΙΣΤΕ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΕΚΤΗΜΕΝΩΝ ΜΑΣ
    (Ψηφοδέλτιο Ανδρέα Ευθυμίου)

    Ευθυμίου : ο γαμβρός του είναι υπάλληλος του Πνευματικού Κέντρου του Δήμου Μοσχάτου.
    Μαλίι : η μητέρα του καθαρίστρια στο Δήμο και ο πατέρας του υπάλληλος στην τεχνική υπηρεσία του Δήμου Μοσχάτου
    Παρθενιάδης : ο πατέρας του με σύμβαση οδηγός του Δήμου Μοσχάτου
    Αναστόπουλος : η γυναίκα του υπάλληλος του Δήμου Μοσχάτου
    Μάνος : η γυναίκα του υπάλληλος παιδικού σταθμού του Δήμου Μοσχάτου
    Λουκάκη : η μητέρα της επί χρόνια με συνεχείς συμβάσεις στο Πνευματικό Κέντρο Μοσχάτου
    Δημητρίου : πρώην προϊστάμενος καθαριότητας του Δήμου.
    Για ένα πραγματικά ανεξάρτητο Δήμο
    (Υ.Γ. θα επακολουθήσουν κι άλλοι και ειδικά εκείνοι που κατεβαίνουν λόγω προβλημάτων με αυθαίρετα ξέρουν εκείνοι !!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @Ανώνυμος (5 Οκτωβρίου 2010, 2:53)

    Έχεις πλάκα βρε δυστυχισμένε φίλε μου.
    (Σε αποκαλώ δυστυχή επειδή όχι μόνον αγνοείς τη "γραμμή" που ο ίδιος ή η παρέα σου χάραξε, δηλαδή «ποιος διαβάζει τα επιμήκη (sic) κείμενα του A s t r o b o y», αλλά τα τρως και τα τρώτε λέξη - λέξη).
    Τώρα τα περί "ου" ή τα περί "ης", ας τα αφήσουμε. Άλλωστε εγώ προσωπικά ουδέποτε δέχτηκα μια ταβέρνα ως κάτι το θηλυκό. Ουδέτερου γένους είναι (το καπηλειό - το ταβερνείο) και μάλιστα αναδίδον άρρητον ευωδίαν τσίκνας και τσιγαρίλας. Αλλά προς τι η διόρθωση; Με τέτοια τερτίπια “Αγνωστούλη” μου δεν χαλάει η ζαχαρένια μου ούτε και η διάθεση να σας τα χώνω και να σας ξεβρακώνω…
    Κλείνοντας, ερωτώ:
    Για την ταμπακέρα έχεις να πεις κάτι;

    * AB …μαρινόπουλος *
    * & του πουλιού το γάλα *

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ Astroboy!!!

    Τα περι "μπριτζολας" και "Σαλαπατάρα" μην τα παίρνεις πίσω ως σχήμα λόγου. Ισχύουν 100%!!! Παρτα και πέταξέ τους τα στη μούρη!!! Μόλις πληροφορήθηκα πως εντός των προσεχών ημερών ο Ευθυμίου θα υποδεχτεί τα ΚΑΠΗ Μοσχάτου και Ταύρου, ΣΤΟ ΣΑΛΑΠΑΤΑΡΑ, για να τους κάνει το τραπεζι!!!! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! Τα ίδια "Ανδρεάκη μου", τα ίδια "Ανδρεή" μου.
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΕΥΘΥΜΙΟΥ!!!!!!!!!! Ποιός ξέρει πότε θα ξαναφάνε κρέας αυτοί οι άνθρωποι, έτσι όπως τα'χει κάνει το αγαπημένο σου ΠΑΣΟΚ. Μην ξεχάσεις να τους πεις να φέρουν και μπολάκια να πάρουν και μαζί τους ό,τι περισσέψει. Φρόντισε να είναι άφθονο το φαγητό που θα μείνει, να τρώνε τουλάχιστον μέχρι τις 7 Νοέμβρη, μην πάει και χάσεις καμία ψήφο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @ 6 Οκτωβρίου 2010 12:08 π.μ. ή * A s t r o b o y *

    Και μόνο το γεγονός ότι άρχισες να αναρτάς τα σχόλιά σου ανυπόγραφα μαρτυρά ότι έχεις έλεγχο συνείδησης... κάτι είναι κι αυτό. Όσον αφορά το κείμενό σου έχω να πω τα εξής. Πρώτα ότι δεν είναι ο γαμπρός, αλλά ο αδερφός του γαμπρού του Αντρέα, υπάλληλος του Δήμου. Ύστερα, πραγματικά απορώ... όσοι έχουν συγγενείς που εργάζονται σε Δήμους απαγορεύεται να υποστηρίζουν κάποιον υποψήφιο ή να υποβάλλουν υποψηφιότητα; Και αυτό το χαριτωμένο περί "διατήρησης των κεκτημένων" τι σημαίνει; Απειλή είναι; Δηλαδή αν (θεωρητικά μιλώντας, χάριν της συζήτησης... μην πάρεις αέρα) εκλεγεί ο Άρης, αυτοί οι άνθρωποι θα πρέπει να ανησυχήσουν; Φίλε * A s t r o b o y * τελικά αποκαλύφθηκε ποιος είναι ο λασπολόγος της παρέας... Η ένδειά σας σε επιχειρήματα, αργα ή γρήγορα, εκεί θα σας οδηγούσε. Όχι ότι δε φαινόταν που το πάτε καιμάλιστα απ' την αρχή... πριν ακόμα απ' τη δημιουργία του συνδυασμού. Προσωπικά δεν έχω την παραμικρή εξάρτηση απ' το Δήμο ή το Δημόσιο γι' αυτό και μπορώ να μιλάω με παρρησία, αλλα δεν έχω μπει στη διαδικασία να εκθέσω πρόσωπα επειδή δε μου το επιτρέπει η αγωγή μου. Αν πάντως συνεχίσει αυτή η αηδία, θα αντιδράσω... και να είσαι βέβαιος ότι ξέρω πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @ * A s t r o b o y *

    Πρώτα πρώτα προσωπικά διαβάζω όλα τα σχόλια, όχι μόνο τα δικά σου, και πάντα με την απαιτούμενη προσοχή. Οι γενικεύσεις είναι μέθοδος όσων δε μπορούν να αντιπαρατεθούν ουσιαστικά. Επίσης σε βεβαιώ ότι είμαι πολύ ευτυχής και αυτό το κατόρθωσα επειδή πάντοτε αναγνωρίζω τα λάθη μου και αγωνίζομαι να τα διορθώνω... δεν προσπαθώ να αποδείξω ότι το θηλυκό είναι ουδέτερο. Βέβαια από κάποιους που προσπαθούν να παρουσιάσουν το άσπρο ως μαύρο είναι αναμενόμενο να προσπαθούν να βγάλουν και το θηλυκό ουδέτερο. Τώρα όσον αφορά αυτά τα περί γραμμής δε θα πω τίποτα... αν νομίζεις ότι τα σχόλιά σου χρήζουν τόσο βαθιάς μελέτης όσο τα εδάφια της Καινής Διαθήκης, ποιος μπορεί να σε πείσει για το αντίθετο; Λυπάμαι μόνο και για 'σένα και για τον Άρη γιατί θα πέσετε από ψηλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. φιλαράκο 11.55 ασφαλώς δεν είναι παράνομο να έχουν τόσους συγγενείς στο Δήμο οι υποψήφιοι του Ανδρέα, είναι όμως και ηθικό ; Έσύ τα βλέπεις ότι όλα είναι καλά, και δεν υπάρχει πρόβλημα ; Ένιωσες καλά όταν είδες το Ντερέκα να φιλά τον Ανδρέα ; Νιώθεις καλά όταν στο μέσο της προεκλογικής περιόδου κανονίζουν συνεστίαση του ΚΑΠΗ σε ταβέρνα (που οφείλει στο δήμο) καθώς και τα εγκαίνια του πολιτιστικού κέντρου ; Θα παραστούν ο Ντερέκας, ο Τόλης, ο Οικονόμου στα εγκαίνια αυτά ; Θα απαντηθούν οι ερωτήσεις για το πολιτιστικό ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ti les re xari? alithia? to sxolio poy ekana mia mera prin thn anartish poy exeis vgalei thn anarthses? kai poy einai re xari? kai xanaleo loipon
    kyrie toyfexidi prin apo ena xrono h filada sas pernage grami ntereka kai xafnika egine h kolotoumpa kai kanate ton kremia simea sas giati kyrie xari? epidi tou zitisate thn antidimarxia se periptosi poy tha eperne thn dimarxia kai den sas thn iposxethike? ero akoma poli kala oti kai kapou stis arxes aygoustou kanate ena thl ston thanasi na ton rothsete mipos alaxe kati alla h porta htan akoma klisti. re xari distixos gia sena ta grapta menoun kai ola afta mporoun na apodixtoun kai mesa apo tis dikes sou filades (koita eironia) extos vevea apo to thl pou anaferthika.
    gia na se do tha to dimosieyseis. an oxi tha ertho apo eytyxias 1 na to dimosieysoume parea xari
    meta timis v.p,t,c

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Λοιπόν "κυριε" vptc σου ξαναλέω ότι ανάρτηση δεν υπήρχε και μάλλον κάπου έκανες κάτι λάθος και δεν ήρθε.
    Οσο για τα λεγόμενα σου ένα εχω να πω : Είναι το ίδιο ξευτιλισμένα όσο και εσύ που τα ξεστομίζεις κρυμμένος πίσω από την ανωνυμία σου.
    Οσο για τα γραπτά, ναι μένουν και εγώ το εχω αποδείξει επώνυμα ότι το πιστεύω.
    Σε περιμένω Ευτυχίας 1 να έρθεις να τα πούμε κατά πρόσωπο. Αν και αμφιβάλλω ότι θα φτάσεις έως τις εκλογές γιατί σαν σκουλήκι που είσαι θα σέρνεσαι και θα αργήσεις πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτό συνέβη την ώρα της παρουσίασης των υποψηφίων και του απαραίτητου encore και ειδικότερα όταν ο ευθυτενής Αρτινός ανέβηκε επί της σκηνής...

    Οι ψυχές των "δικών του" και μερικών ευσυγκίνητων "ταλιμπάν" ρίγησαν...

    @Ανώνυμος 6 Οκτωβρίου 2010, 11:55
    Είναι απίστευτη η μανία σου σε μένα.
    Ειλικρινά με εντυπωσιάζεις.
    Αυτό όμως σε παρασύρει σε αδικίες και ατοπήματα.
    Ξέρω ότι η blogόσφαιρα δεν παρέχει πίστη και εγγυήσεις ως προς τις υπογραφές και το ποιος είναι ποιος κάθε φορά.
    Επικρατεί μια θάλασσα «ανωνύμων» που πρέπει να μας κάνει προσεκτικούς και επιλεκτικούς…
    Ελπίζω να συμφωνείς.
    Αν ναι, τότε θα πρέπει να αντιληφθείς ότι κάνεις λάθος να κατηγορείς ότι εγώ είμαι το άτομο που ξεφούρνισε τα ονόματα ανθρώπων υποψηφίων με τον κ. Ευθυμίου και συγγενών των υποψηφίων που έχουν εξαρτημένη σχέση με το Δήμο Μοσχάτου.
    Κατηγορηματικά δηλώνω ότι δεν έχω σχέση με το σχόλιο ή καλύτερα την καταγγελία που έκανε ο "Ανώνυμος - 6 Οκτωβρίου 2010 12:08" και αυτό γίνεται ολοφάνερο από το στυλ γραψίματος τουλάχιστον.
    Αλλά επειδή φαίνεται να γνωρίζεις καλά τον A s t r o b o y, (ξέρω ότι όλοι σας τρωγόσαστε να μάθετε ποιος είναι και μάλιστα στρέφετε τις υποψίες σε 1-2 συγκεκριμένα άτομα) γιατί δεν του κάνεις ζωντανή παρέμβαση και παράπονα;
    Εκτός και θέλεις να δημιουργήσεις εντυπώσεις.
    Γενικά μην σπεύδεις αλλόφρων να κατηγορείς, γιατί θα αναγκαστείς να μεταμεληθείς... και μάλιστα λίαν συντόμως…
    Χώρια που αυτό που κάνεις ζημιώνει σοβαρά κι εσένα και τη Βαρονία σας, με ότι αυτό συνεπάγεται!
    Θα τελειώσω με μια επισήμανση που κάνει ένας άλλος σχολιαστής: o "Ανώνυμος - 6 Οκτωβρίου 2010 1:06" και την οποία επικροτώ πλήρως: "ασφαλώς δεν είναι παράνομο να έχουν τόσους συγγενείς στο Δήμο οι υποψήφιοι του Ανδρέα, είναι όμως και ηθικό”;
    Θέτει και άλλα δύο ζητήματα ο εν λόγω Ανώνυμος για το Φιλί και το τι θα γίνει κατά τα εγκαίνια του Πνευματικού Κέντρου.
    Έχεις καμια απάντηση;
    Παρεμπιπτόντως για το Φίλι έγραψα το χρονογράφημα Ο ΙΟΥΔΑΣ ΦΙΛΟΥΣΕ ΥΠΕΡΟΧΑ, ενώ για το Πνευματικό θα γράφω αύριο (Το γκαζόν μεγαλώνει γρηγορα στο Πνευματικό Κέντρο). Θα τα βρεις στο ΜΟΣΧΑΤΟΥΠΟΛΙΣ, το blog που έφτιαξα.
    Να περνάς καλά…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @ Αγαπητέ Ανώνυμε - 6 Οκτωβρίου 2010 1:03
    Να μου επιτρέψεις να είμαι λίγο ζαλισμένος με τη λαοθάλασσα των Ανώνυμων.
    Κατά συνέπεια δείξε κάποια επιείκεια στις ατυχείς ταυτοποιήσεις…
    Στο συγκεκριμένο θέμα του γραμματικού μου λάθους δεν έχω καμία δυσκολία να ζητήσω συγνώμη αν αυτό προσβάλει βάρβαρα τα ελληνικά σου…
    Απάντησα όπως απάντησα επειδή (ειλικρινά σου λέω) μονολόγησα: τον πειράζει η σύνταξη και η γραμματική μου και όχι το φεστιβάλ ασχήμιας γύρω μας;
    Τέλος πάντων, αν εσύ προσωπικά δεν ανήκεις στην αγέλη των σκύμνων που λυσσομανάνε μαζί μου, τότε σε βγάζω από τη «γραμμή» που έχει χαράξει ο πολιτικός οργανωτής της Βαρονίας…
    Όσο για την πτώση… χμμμμ…
    Ειλικρινά δεν ξέρω τι είδους standards έχει θέσει ο κ. Κρεμμύδας.
    Αν θέλει να υποδυθεί τον Δαίδαλο, ε, τότε θα πονέσει…
    Η αφεντιά μου, καθισμένη πολύ χαμηλά, απλά πιστεύει σε κάποιες αξίες και αποζητάει μια πόλη διαφορετική από αυτή που μου προσφέρουν οι ένοικοι της Κοραή ειδικά τα τελευταία 6 χρόνια «της παρακμής» όπως τα λέω έγω… αδικόντας έτσι κατάφορα τα πρώτα 12 κυρίως χρόνια.
    (τότε που ήμασταν ιδεαλιστές και ταπεινόφρονες και όχι σκλαβάκια των οφίτσιων και των 2χίλιαρων)
    Τα Χρόνια της Δημιουργίας, τα οποία άλλαξαν το Μοσχάτο!
    (και τα ξέρω όσο λίγοι στο χωριό μας)
    Να είσαι καλά και ευχαριστώ για τη συμπάθεια…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Φίλε astroboy χαίρομαι που μου απευθύνεις το λόγο με τρόπο νηφάλιο... όλοι έχουμε παρασυρθεί και χρησιμοποιούμε εκφράσεις και ύφος που προσβάλλουν κι εμάς και αυτούς που υποστηρίζουμε. Σήμερα έχω κόσμο στο σπίτι και δε μπορώ να κάθίσω στο pc. Από αύριο εύχομαι, τουλάχιστον οι δυο μας, να μιλάμε όπως αρμόζει στην αγωγή μας και να αναδείξουμε τα αληθινά προβλήματα του Δήμου. Είμαι βέβαιος πως όποιος κι αν εκλεγεί θα δώσει τον καλύτερο εαυτό του... προσωπικά δεν αμφισβητώ τις προθέσεις κανενός, απλά, σύμφωνα με τα δικά μου κριτήρια, καλύτερος Δήμαρχος θα είναι ο Αντρέας και σύμφωνα με τα δικά σου κριτήρια ο Άρης. Αυτό είναι όλο... είναι αυτό λόγος για να βγαίνουμε εκτός εαυτού; Τέλος πάντων... έχω γίνει αγενής με τους καλεσμένους μου. Καληνύχτα και τα λέμε!

    ΥΓ Είμαι και ο 11:55 και ο 1:03

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Απίστευτα κείμενα και όλα μαχόμενα για τις υποψηφιότητες! Κανείς δεν σχολίασε την καταγγελία που έγινε σε blogs οπως και εδώ για τους απλήρωτους υπολλήλους του Ταύρου. Που φτάσανε στο σημείο να τα λένε εδώ μπάς και τους δώσουνε αυτά που τους χρωστάνε! Κανείς δεν μίλησε για την Φιλαρμονική, για το Δημοτικό Ωδείο, το κλείσιμο των Καπι μήνα Αύγουστο, την μπόχα στα σπίτια που είναι δίπλα στον Κηφισό, τις καταγγελίες για αδιανόητο θόρυβο των κατοίκων στις γραμμές του τρένου και τόσα άλλα απίστευτα και ομως αληθινά!
    Γιατί κανείς δεν μιλάει για τα προβλήματα?
    ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΩΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ?
    Ολοι θα έπρεπε να σκύψουν τα κεφάλια γιατί όλοι φταίνε και μόνο που δεν τα συζητάνε! Το μόνο που ξέρουν να κάνουν είναι να τάζουν τώρα που έρχονται οι εκλογές και έχουν ανάγκη την ψήφο! Τώρα το θυμηθήκανε?
    ολοι θα έπρεπε να κληθούν και να απαντήσουν στις καταστροφές που ήδη έχουν προκαλέσει και τις αποσιωπούν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @ 6 Οκτωβρίου 2010 1:06 μ.μ.

    Φίλε "6 Οκτωβρίου 2010 1:06 μ.μ." πρώτα θέλω να σε συγχαρώ για το γεγονός ότι δεν παρασύρθηκες απ' το γενικότερο κλίμα και μου απευθύνθηκες κόσμια. Θα απαντήσω σε όλα σου τα ερωτήματα. Πρώτα πρώτα τα περισσότερα από τα πρόσωπα που αναφέρονται στο, κατ' εμέ ευτελές, σχόλιο "6 Οκτωβρίου 2010 12:08 π.μ.", εργάζονται στο Δήμο εδώ και πολλά χρόνια και έχουν προσληφθεί την εποχή που ο Άρης "συμφωνούσε σε όλα"... σε κάποιες μάλιστα προσλήψεις βοήθησε και ο ίδιος ο Άρης. Από που κι ως που πρέπει να χρεωθεί ο Αντρέας τη σκιά "του νόμιμου μεν μη ηθικού δε"; Πρόβλημα θα υπήρχε αν αυτοί οι άνθρωποι δεν ήταν "τακτοποιημένοι" οπότε θα μπορούσαμε να υποθέσουμε ότι προσδοκούν να "τακτοποιηθούν". Με ρωτάς επίσης αν ένιωσα καλα με τον ασπασμό μεταξύ του Αντρέα και του Θανάση. Θα σου απαντήσω με ειλικρίνεια. Για το Θανάση πάντα πίστευα και εξακολουθώ να πιστεύω ότι έχει μεγάλο ταλέντο στην πολιτική, αλλά μέχρι στιγμής το έχει χρησιμοποιήσει μόνο για την προσωπική του ανάδειξη και όχι για το κοινό καλό. Επειδή είμαι φύσει αισιόδοξος πιστεύω ότι μετά από τα αλλεπάλληλα "χαστούκια", που του έχει επιφυλάξει ο κόσμος γι' συτή του τη στάση, έχει επιτέλους συνειδητοποιήσει ότι πρέπει να λειτουργεί συλλογικά και όχι ατομικά. Έχε δε υπ' όψιν σου ότι ο Αντρέας και ο Θανάσης σε θέματα ιδεολογικά και πολιτικά συμφωνούν σχεδόν απόλυτα. Προσωπικά λοιπόν χάρηκα, αλλά το αν ο ασπασμός ήταν ή όχι ειλικρινής θα το δείξει ο καιρός. Όσον αφορά το Πολιτιστικό Κέντρο να είσαι βέβαιος ότι όλο το θέμα οφείλεται σε αμέλεια και όχι σε δόλο. Απλώς διογκώθηκε σε μια περίοδο που τα πάθη ήταν έντονα, και ξεφούσκωσε όσο εύκολα φούσκωσε. Τώρα το αν θα παραστούν τα συγκεκριμένα πρόσωπα στα οποία αναφέρεσαι στα εγκαίνια είναι κάτι που δε μπορώ να το απαντήσω εγώ. Εγώ εύχομαι να είναι όλοι εκεί... και αυτοί και ο Άρης και εσύ. Τέλος, για το αν χρωστάει στο Δήμο κάποιος συγκεκριμένος επιχειρηματίας, δεν έχω πληροφόρηση. Πάντως γενικά οι επιχειρηματίες του είδους έχουν πάντα "παρτίδες" με τους Δήμους, συνήθως στα πλαίσια του φυσιολογικού. Φίλε "6 Οκτωβρίου 2010 1:06 μ.μ." όλοι όσοι ζητούν την ψήφο μας υπόκεινται στην βεβαιότητα ότι θα κάνουν και λάθη, όπως κι εμείς. Το να αναζητούμε τον αλάνθαστο είναι ουτοπία. Εκείνο που κρίνεται είναι η προαίρεση και η ικανότητα. Καλή δύναμη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @ * A s t r o b o y *

    Σαν ο μικρούλης φίλος σου από τα παλιά, απλός ψηφοφόρος του παλιού Δήμου Μοσχάτου και του καινούριου Δήμου Μοσχάτου-Ταύρου σου θυμίζω δύο αναρτήσεις μου σε άλλα blog για να μην ξεχνιόμαστε...

    1)
    Μέγα διδάσκαλε της ελληνικής γλώσσας και του πολιτισμού. Ρητορίσκε του δήθεν και του τίποτα, σε ενημερώνω ότι δεν είμαι κάποιος προύχοντας, δεν είμαι κάποιος τοπικός «άρχοντας» αλλά και ποτέ μου δεν υπήρξα ή θα υπάρξω υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος.
    Σε παρακαλώ λοιπόν, μείνε ψύχραιμος και μην συγχύζεις το μπερδεμένο σου μυαλό, γιατί με το μένος που επιτίθεσαι αποκαλύπτεις το ψευτοδημοσιογραφικό σου χαρακτήρα, πράγμα που κάνει τον προεκλογικό αγώνα λιγότερο προκλητικό.
    Ενημερωτικά σου λέω ότι ποτέ στα γραφόμενά μου δεν υπήρξαν αυθάδειες ή λασπολογίες παρά καυστικές πραγματικότητες και γεγονότα τα οποία προφανώς σε ενοχλούν.

    2)
    Επίσης, σε ενημερώνω, ότι αυτό που σε χαρακτηρίζει είναι ο φανατισμός της επίτευξης του παραμυθένιου στόχου σου, που πάση θυσία προσπαθείς να φτάσεις με οποιονδήποτε τρόπο ακόμη και όταν συχνά χρησιμοποιείς τα αρτηριοσκληρωτικά , ψευτοδημοσιογραφικά και σίγουρα παρωχημένα σχόλια που αναρτάς ως γνήσιος μισθοφόρος ψηφοκυνηγός .

    Ο «μικρούλης»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. "ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΙΧΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΟΤΙ ΟΙ ΚΑΘΑΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΑΡΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ" . ΑΠΟ ΤΟ ΦΥΛΛΑΔΙΟ ΤΟΥ κ.ΝΤΕΡΕΚΑ ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΣ.
    ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΤΙΣ "ΚΑΘΑΡΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ" ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΒΡΩ ΤΙΣ "ΚΑΘΑΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ". ΑΝ ΜΟΥ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙ Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟ "ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ" (ΕΒΔΟΜΑΔΑ,ΜΗΝΑΣ,ΤΡΙΜΗΝΟ,ΕΞΑΜΗΝΟ ή ΕΤΟΣ)ΤΟΤΕ ΘΑ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Φιλοδοξώ νά δώ τό επόμενω φυλαδιο του Ευθιμίου στη πρώτη σελίδα το φιλί με τον Ντερέκα καί βέβαια να πω καί στούς δύο οτι τα Κάστρα πέυτουν από τούς μέσα, το έζησε ο Ντερέκας θα το αισθανθή καί ο Ανδρέας.Γιά όσα προηγηθήκανε μεταξύ τους καί γιά οτι θά συμβούν μία λέξη μόνο (ΝΤΡΟΠΗ).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Κύριοι,
    Δημοτικοί Σύμβουλοι του Ταύρου σε όποια παράταξη κι αν είστε, ενώστε για τελευταία φορά τις δυνάμεις σας ώστε να πληρωθούν οι τρεις κοπέλες του προγράμματος Βοήθεια στο Σπίτι του Ταύρου, με τα χρήματα που δίνει η ΕΕ αλλά ο Δήμαρχος τα παρακρατεί παράνομα και τα χρησιμοποιεί για άσχετους σκοπούς.
    Κύριοι,
    Δημοτικοί Σύμβουλοι του Μοσχάτου και υποψήφιοι Δημ. Σύμβουλοι βοηθείστε να πληρωθούν οι τρεις κοπέλες πιέζοντας και σεις από την μεριά σας.
    Είναι σκληρά εργαζόμενες κοπέλες με οικογένειες και παιδιά και είναι σε απόγνωση.
    Διαβάστε την έκκληση για βοήθεια που κάνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΑΓΑΠΗΤΕ 1158 ΤΗΣ 5/10 ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΥΚΟΦΑΝΤΙΕΣ ΦΕΡΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΕΠΩΝΥΜΑ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΙΣΧΥΡΙΖΕΣΑΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΨΕΜΑ ΕΧΕΙ ΚΟΝΤΑ ΠΟΔΑΡΙΑ ΕΠΕΙΔΗ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΣΥΚΟΦΑΝΤΕΙΤΕ. ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΕΜΠΕΛΗΔΕΣ ΓΡΑΦΕΤΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΜΕΡΑ. ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΤΟΥ ΚΟΣΜΑΤΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ PAUL. Ο ΠΡΟΠΑΤΖΗΣ ΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΔΡΕΑ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟΣΗ ΧΟΛΗ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΗΘΙΚΑ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΕΙΧΕ ΣΤΑΘΕΙ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥ .Ο ASTROBOY TI ELEGE ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΘΡΩΠΟ ΠΟΥ ΕΒΓΑΖΕ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ. Ο ΜΟΥΤΡΩΜΕΝΟΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΕΚΤΗΣΕ ΠΙΕΣΗ ΠΡΙΝ 4 ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΓΔ .Η ΓΕΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΑΝΗΚΕ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟ ΕΙΧΕ ΤΟΝ ΔΑΣΚΑΛΑΚΗ ΣΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΟΥ ΟΠΟΙΟΥ ΗΤΑΝ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ . ΤΙ ΕΛΕΓΕ Ο ΣΥΝΤΡΟΦΟΣ ΔΑΤΣ... ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΕΚΑΒ ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ .Ο ΚΟΝΤΟΡΟΥΦΙΑΝΟΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΕΝΑ ΡΟΥΦΙΑΝΕΥΕ.Ο ΕΡΓΟΛΑΒΟΣ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΦΩΤΟΤΥΠΑ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΔΩΣΕ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΣΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ.ΓΙΑΤΙ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΠΑΡΝΗΘΗΚΕ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΟΥ.ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΓΙΑ ΧΑΡΙ ΤΟΥ ΑΝΔΡΕΑ? Η ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΗΡΕ.ΕΠΕΙΔΗ ΛΟΙΠΟΝ ΜΕ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΙ ΣΑΣ ΞΕΡΩ ΣΑΝ ΚΑΛΠΙΚΕΣ ΔΕΚΑΡΕΣ ΠΡΟΣΕΞΤΕ ΚΑΛΑ ΧΑΡΑΜΟΦΑΗΔΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΑΝΗΨΙΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΟΡΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΕΣ ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Φίλε 1256 σέβομαι τις απόψεις σου αλλά υποχρεούμαι να σου πω τα εξής.Ο μουτρωμένος όπως τον αποκαλείς δηλαδή ο Παυλιάς πριν από τρία χρόνια στάθηκε στο ύψος του και δεν δέχτηκε τη θέση που τότε του πρότεινε η Ν.Δ.δια στόματος του προέδρου του ΟΠΑΠ.Αυτό επομένως που είναι σήμερα είναι επιτυχία αξιοκρατική μια και του το πρότειναν και οι δύο κυβερνήσεις.Επίσης είναι ο άνθρωπος που μετά από ενέργειές του επιχορηγήθηκε το πνευματικό κέντρο με 20.000 ευρώ ο ΟΝΑ με 15.000 ευρώ Το καρναβάλι Με πάνω από 50.000 ευρώ χωρίς κανείς να μάθει και χωρίς ποτέ να εισπράξει ένα δημόσιο ευχαριστώ.Και όλα αυτά γιατί πραγματικά αγαπάει την πόλη του πολύ περισσότερο από άλλους καρεκλοκένταυρους της εξουσίας και ότι έκανε το γνώριζε αυτός και οι καρεκλοκένταυροι που βοηθούνταν από τις ενέργειές του.Ο προπατζής που ειρωνικά αναφέρεις δηλαδή ο Αντρέας Πατσαλίδης έχει προσφέρει τα μέγιστα στον Παπαντώνη για να μπορέσει αυτός να κερδίσει το δήμο όταν τον κέρδισε.Ο Παπαντώνης και η ομάδα δυστυχώς ξεχασε πολύ γρήγορα πως ξεκίνησε και που έφτασε.Ο Αντρέας αυτό που πιστεύει σήμερα είναι απλώς ότι ο Άρης μπορεί και αυτό είναι απόλυτο δικαίωμα του και τίποτα παραπάνω.Ο κοντορούφιανος όπως τον αποκαλείς δηλαδή ο Τουφεξίδης είχε το σθένος να βγάλει μια εφημερίδα που έδειχνε τα κακώς κείμενα της πόλης μας και αντί αυτό να εκτιμηθεί σαν προσφορά,στην πόλη μας οι καρεκλοκένταυροι έσπευσαν να τον καταγγείλουν σαν άλλοι λογοκριτές της ζοφερής επταετίας.Αυτοί οι λογοκριτές σήμερα παρουσιάζονται σαν προοδευτικοί και θεματοφύλακες του ΠΑΣΟΚ.Όσο για τον γιατρό δηλαδή τον Χρήστο το Ρέσσο τα δείγματα που έχει δώσει έχουν γίνει αντικείμενο θαυμασμού από όλα τα μέσα μαζικής ενημέρωσης.Τέλος ο άνθρωπος που κατ εσένα έβγαζε φωτοτυπίες σήμερα είναι υποψήφιος δήμαρχος με ένα σωρό αξιόλογους ανθρώπους που ευτυχώς για μας έχει θορυβίσει πολλούς και αυτό και μόνο το γεγονός λέει πολλά πάρα πολλά.Μέχρι και ο σεβαστός μας δήμαρχος θορυβήθηκε και βγήκε στα μπαλκόνια και στα τυπογραφεία για να βάλει την ξεφτισμένη σφραγίδα του στον πανικό της ξεφτισμένης παράταξής του.Πάντως εγώ θα αγωνίζομαι φίλε μου να μπορείς εσύ να λες αυτά που λες και γράφεις ανώνυμα έστω και αν διαφωνώ κάθετα μαζί σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Διαγώνισμα Φυσικής Γενικής Παιδείας.
    Στό μάθημα αυτό είναι ΦΥΣΙΚΟ να μη γράψουμε τίποτα. Γι αυτό άλλωστε λέγεται Φυσική.
    Υπολογίζω μάλιστα πως, άν μου βάλετε 8, ο μέσος όρος μου θα γίνει 11 και θα είμαι χαρούμενος για 88 λεπτά. Όλο μαζί !! 11888! Τυχαίο; Δεν νομίζω! Καλό μαύρισμα ..φθινοπωρινό.. κύριοι @,1158 δεν ξεθοριάζει με τίποτα .
    Δείξτε λίγο συμπόνια! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΥΡΙΟΙ θα απαντήσετε σε όσα σας κατηγορεί ο κ. Σπανάκης με το φυλΛάδιο του.
    Διαβάζοντας το φυλΛάδιο με το γενικό τίτλο .. Τούς χώριζαν πολλά .... τούς ενώνουν περισσότερα .. ! μέ φόντο μάλιστα τα ευρώ, φαίνεται ότι οι τρείς σας κατηγορείστε, ότι τα έχετε βρεί κάτω από το τραπέζι και όλα όσα λέτε είναι είναι στάχτη στα μάτια του κόσμου.
    Δέν πρέπει λοιπόν να απαντήσετε σ αυτό που σας κατηγορεί ο κ.Σπανάκης ώστε επιτέλους να ενημερωθούν οι δημότες, ή θέλετε για μια ακόμη φορά να σας ψηφίσουν τη Κυριακή των εκλογών ηλίθιοι αμαθείς και κάποιος άλλος Σπανάκης να μας ενημερώσει αργότερα..........
    Απερχόμενη λοιπόν Δημοτική αρχή, αν σέβεσε στοιχειωδώς τα 24 χρόνια διοίκησης σου , οφείλεις να ενημερώσεις τούς Δημότες σου, απαντόντας στις κατηγορίες του κ.Σπανάκη.
    Αυτό επιβάλλεται για λόγους πολιτικής και ηθικής δεοντολογίας ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΝ ΜΕΣΩ ΕΚΛΟΓΩΝ Ν΄ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΙΣ ΕΓΚΑΙΝΙΑ ΤΟΥ ΑΜΑΡΤΩΛΟΥ ΚΑΤΑ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ!!
    Όσο το ζήτημα δεν το ξεκαθαρίζεις είσαι ΥΠΟΛΟΓΗ και αφήνεις να σέρνονται καθημερινά διάφορες φήμες που ισοπεδώνουν τους Δημότες σου και κηλιδώνουν όλους εμάς τούς ΚΑΤ ΕΣΕ ΔΙΑΣΠΑΣΤΕΣ που κάποτε σας πιστέψαμε και ΤΏΡΑ δυστηχώς διαψευσθήκαμε.
    Είναι ανατριχιαστικό φωτογραφίες σας κκ. ΠΑΠΠΑΝΤΩΝΗ,ΕΥΘΥΜΙΟΥ,ΝΤΕΡΕΚΑ να έχουν τοποθετηθεί σ ένα φόντο με χαρτονομίσματα –πρώτη σελίδα του φυλλαδίου - δύο ζευγάρια χέρια να αγωνίζονται για το ποιός θα πάρει τα περισσότερα ευρώ – τελευταία σελίδα του φυλλαδίου - και κανενός σας το αυτί να μήν ιδρώνει.
    Πρέπει λοιπόν αμέσως να απαντήσετε κύριοι ανοικτά και ξεκάθαρα αν χρηματισθήκατε ή αν όλα αυτά είναι βρώμικες συκοφαντίες ενός
    πολιτικού σας αντιπάλου, του κ.Σπανάκη , ή να δηλώσετε επί τέλους ότι δεν πρόκειται να απαντήσετε, και ότι όλη η υπόθεση θα πάρει το δρόμο της δικαιοσύνης δηλαδή θα πάει στίς ΚΑΛΕΝΔΕΣ με την υποστήριξη του κομματικού σας μηχανισμού.
    Τα γράφω αυτά γιατί δεν θέλω να σκεφθώ οτι μπορεί στο μέλλον να δω εσάς κατηγορούμενους και τον κ.Σπανάκη κατήγορο να ζητά δικαστική επιβεβαίωση του φυλλαδίου του.
    Καί μη μου πήτε τότε ότι, ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ είναι όλα, δηλαδή νόμιμα, ως επιβράβευση της πολυετούς απασχόλησης σας για εργασίες
    που έγιναν ΕΚΤΟΣ των υποχρεώσεών σας.
    Κλείνοντας σας προτέπω για μια άλλη φορά να απαντήσετε εκτός και αν φοβάστε τον κ.Σπανάκη μη σας κάνει ζημιά στο πρώτο γύρω των εκλογών.
    Αν πάλι τόν θέλετε να είναι στο δεύτερο γύρω μαζί σας, για να πάρετε τη δημαρχία, ΠΛΑΝΑΣΘΕ ΠΛΑΝΗΝ ΟΙΚΤΡΑΝ.
    ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙ . Ο ΛΑΟΣ ΠΑΝΤΑ ΤΙΜΩΡΕΙ ΤΟΥΣ ΑΛΑΖΟΝΕΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. xerw na pw oti oloi einai gia tin masa.....!!!!!xestikan kai gia ton dimo kai gia tin perioxi kai gia ta kala aytou tou topou.....PASOKIA KAI NEODIMOKRATES....OLOI GIA TA MPAZA EISTE....

    ΑπάντησηΔιαγραφή