Παρασκευή 25 Νοεμβρίου 2011

Το αφισάκι της Μεσοποταμίας για το χαράτσι


3 σχόλια:

  1. Αγαπητοί κάτοικοι της Μεσοποταμίας,
    Οπαδοί τού κινήματος δεν πληρώνω, θά πρέπει να μάς πείτε που πρέπει να πληρώνουμε και ποίοι?
    στο μετρό? στα διόδια? στα λεοφωρεία? στα τρόλευ?
    στον ηλεκτρικό? στο τράμ?
    Πουθενά δεν πρέπει να πληρώνουμε? Κι αν πρέπει κάποιοι να πληρώνουν (και για να χρησιμοποιούμε όλοι την ελληνική λέξη χαράτσι!) για να μη πέσουμε στο γκρεμό ποίοι είναι αυτοί?
    Ποίοι θα πληρώνουν το αλάς?
    Ποίοι το ιφσάτ και ποίοι το εδνά?
    Ποία είναι η Μέγάλη Πύλη¨
    Ποίος ο Χαρατζίπασης?
    και ποίοι οι Χατατζίδες?
    Μάλλον το παρατραβάτε ρε παλληκάρια και κάτι άλλο εκπροσωπείτε εκτός τών κατοίκων ανάμεσα στο Τίγρη και τον Ευφράτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν πληρώνεις όποιο φόρο γουστάρουμε, σου κόβουμε το ρεύμα. Μάλλον η λέξη εκβιασμός είναι άγνωστη στον φίλο 12:22. Φίλε συνδημότη πληρώνουν αυτοί που έχουν και ειδικότερα όσοι τα έφαγαν μαζί με το χοντρό "κύριο". Εγώ ο "μακάκας" νομοταγής πολίτης που από το 1978 είμαι στην αγορά εργασίας, πληρώνω εισφορές, φόρους και ότι άλλο μου είχε ζητηθεί, δεν αντέχω άλλο. Για να επιζήσω την οικογένειά μου, πλέον αρχίζω να ζω με δανεικά. Και είμαι ΕΧΘΡΟΣ κάθε μορφής δανεικών. Και λέω επιζήσω και όχι ζήσω! Ε λοιπόν φτάνει πια, μου κήρυξαν πόλεμο και δεν θα καθίσω στον καναπέ μου. Θα με βρουν απέναντι τους και χωρίς ηθικές αναστολές περί νόμιμου και παράνομου. Και αν εσύ τα έχεις φάει μαζί με το χοντρό κύριο, τότε να πληρώσεις και άσε τις εξυπνάδες. Όσο για το χαράτσι, οι τούρκοι είχαν για εισπράκτορες τους γνωστούς κοτζαμπάσηδες όπως πολύ καλά ενθυμείσαι!
    Γκέγκε όπως λένε και οι γείτονες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή